loading...
کانون هواداران مسی و نیمار در ایران
آخرین ارسال های انجمن
امیر (مدیرکل) بازدید : 35 شنبه 01 آذر 1393 نظرات (0)

همه نگاه ها به آینده " لیونل مسی "

امروز پس از وقفه ای که در لالیگا افتاد، بارسلونا در نیوکمپ باید به مصاف سویا برود. این در حالی است که تمام نگاه های به لئو مسی می باشد.

بازیکنی که از سال 2004 در بارسلونا حضور داشته و تبدیل به یکی از اسطوره های این باشگاه شده است، صحبت هایی در موردش به گوش می رسد مبنی بر این که قصد ترک نیوکمپ را دارد و ساز جدایی کوک کرده است.

امیر (مدیرکل) بازدید : 56 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

ورژن جدید لیونل مسی؛ نقش متفاوت لئو در ترکیب بارسای انریکه

مسی همیشه برای بارسلونا یک مهرۀ کلیدی و تاثیر گذار بوده است اما در حال حاضر و در فصل جاری اهمیت او بیشتر هم شده است.

به نقل از روزنامه اسپانیایی مارکا، بارسایی ها در 5 بازی اولشان در این فصل ( 4 بازی در لالیگا و یک بازی در لیگ قهرمانان) در مجموع 12 گل زده اند و لیونل مسی در هشت گل از این دوازده گل، تاثیر مستقیم داشته است. شاید اگر سال های پیش بود این هشت گل را خود مسی به ثمر می رساند اما اکنون او نقش و ماموریت جدیدی در بارسا ایفا می کند که براساس آن در این 5 بازی تنها سه گل زده است اما 5 پاس گل داده است...ادامه مطلب

امیر (مدیرکل) بازدید : 25 پنجشنبه 13 شهریور 1393 نظرات (0)

سخت است مسی را جز در بازیگری در فوتبال در شغل دیگری تصور کنیم , آن هم شغلی مانند آتش نشانی !

بارسا نیوز


لیونل مسی اخیرا عکس پروفایل فیسبوک خود را تغییر داده است و عکسی از بچگی هایش که لباس آتش نشان بر تن داشته است را جایگزین کرده است . مسی در توضیح انتخاب این عکس نوشته است " اولین کار من " .

امیر (مدیرکل) بازدید : 43 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

به گزارش مارکا : ایوان راکیتیچ ستاره تازه وارد و کروات باشگاه بارسلونا در مصاحبه ای با این روزنامه پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

بارسا نیوز

 

لیونل مسی:

دکو چند روز پیش در مصاحبه ای گفته بود که او تا 60 سالگی می تواند بازی کند، اما من می گویم که او به آسانی تا 70 یا 80 سالگی نیز اگر بازنشسته نشود، می تواند همچنان بازی کند. خدا به او خصوصیات متفاوتی از دیگران بخشیده است و من نیز از خداوند سپاسگزارم که می توانم برای چند سال در کنار او فوتبال بازی کنم

نیمار:

 در جام جهانی برابر او به میدان رفتیم و او علی رغم اینکه هنوز بسیار جوان است، توانست تا تفاوت ها را رقم بزند. دفاع کردن در برابر او بی اندازه دشوار است و شما تنها کاری که می توانید بکنید این است که از فوتبال او لذت ببرید

اگر کسی بگوید بارسلونا برنده سه گانه خواهد شد، دیوانه است؟

مشخص است که نه! این یک نظر کاملا واقع بینانه است اما باید توجه کنید که ما هنوز در پیش فصل هستیم و هنوز راه بسیار طولانی تا آن زمان که بخواهیم راجع به  قهرمانی ها صحبت کنیم، باقی مانده است، اما از نظر ذهنیت به طور یقین ما با این تفکر وارد رقابت ها خواهیم شد.

.

امیر (مدیرکل) بازدید : 42 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

امروز لئو مسي در صفحه شبکه اجتماعي خود با نوشتن اين جمله از اينکه به او براي کاپيتاني بارسا اعتماد شده است؛ تشکر و قدرداني کرد : "از همه هم تيمي هايم به اين خاطر که مرا به عنوان يکي از کاپيتان هاي بارسا انتخاب کردند تشکر مي کنم.به خاطر ايمان و اطميناني که به من داشتيد."
ژاوي-اينيستا-مسي و بوسکتس کاپيتان هاي اول تا چهارم بارسا در اين فصل خواهند بود.

امیر (مدیرکل) بازدید : 24 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

 لوئیز انریکه برای اولین بار مسی را در ترکیب تیمش آماده خواهد دید. وی که سه شنبه به تمرینات بارسا ملحق شده است، همراه ماسچرانو و آلوز به نظر کم کم اماده حضور در ترکیب بازی می شوند. بارسلونا روز شنبه در دیداری تدارکاتی در هلسینکی به مصاف تیم HJK هلسینکی خواهد رفت. 

نیمار دیگر ستاره بارسا نیز علیرغم پیشرفتش، همچنان در بارسلون خواهد ماند تا دوران ریکاوریش را پشت سر بگذارد
 
بارسا نیوز.
 
لوئیز انریکه پیش از این سه بازی دوستانه دیگر نیز انجام شده که یک برد برابر رکرتیوو اوئلوا، یک تساوی برابر نیس و یک باخت برابر ناپولی حاصل تلاش او و تیمش بوده است.
امیر (مدیرکل) بازدید : 21 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

کانون هواداران مسی و نیمار - لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا پنجشنبه در صفحه اجتماعی شخصی خود درخواست کرد به کودکان فلسطینی که در درگیری های غزه صدمه دیده اند توجه بیشتری شود.

لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا پنجشنبه در صفحه اجتماعی شخصی خود درخواست کرد به کودکان فلسطینی که در درگیری های غزه صدمه دیده اند توجه بیشتری شود
.

بارسا نیوز

مسی در بیانیه ای در صفحه اجتماعی شخصی خود این طور نوشت: به عنوان یک پدر و سفیر افتخاری سازمان ملل، من به شدت از تصاویری که از جنگ غزه منتشر می شود ناراحت هستم. تصاویری که نشان می دهد خشونت جان بچه های زیادی را می گیرد و تعداد بی شماری از آنها را مجروح می کند. کودکان این جنگ را ایجاد نکرده و باعث آن نیستند اما آنها هزینه این جنگ را می پردازند. این خشونت و جنگ باید متوقف شود و کودکان باید مورد حمایت قرار گیرند.
 
مسی در زیر این متن عکس مرد فلسطینی را پست کرده که کودک او در حمله موشک های رژیم صهیونیستی به مدرسه ای در غزه مجروح شده است.
امیر (مدیرکل) بازدید : 15 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

اختصاصی / 16 نوامبر سال 2003 لیونل مسی اولین بازی خود را برای تیم اول بارسلونا انجام داد . یکی از بازیکنان بارسلونا در آن دوره لوئیس انریکه بود . برای مسی این تنها یک شروع بود اما انریکه کم کم و به آرامی باید از این ورزش خداحافظی میکرد .

لیونل مسی بعد از پایان یکی از بازیها به تلویزیون باشگاه گفت که برای پیروزی تیم همه کمک کردند اما اکثر کمک ها از جانب ژاوی و لوئیس انریکه بود . از آن زمان 11 سال میگذرد .

بارسا نیوز


مسی تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان شده است . بازیکنی که چهار توپ طلا کسب کرده است و بسیاری از عناوین دیگر را نیز از آن خود کرده است . لوئیس انریکه نیز در این مدت در چندین باشگاه به عنوان سرمربی فعالیت کرده است و حالا سرنوشت باز هم این دو را در کنار هم قرار داده است .

امیر (مدیرکل) بازدید : 30 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

- پیش از شروع جام جهانی بود که خبر رسید مسی به همراه ماسچرانو و لاوتسی در تبلیغی برای پیدا شدن کودکان مفقود شده در دوران دیکتاتوری سال های 1976تا1983 که به "محو شده ها" شهرت پیدا کرده بودند، شرکت کرده و درخواست کرده اند که این افراد برای دادن تست DNA اقدام کنند. بلکه موفق به یافتن خانواده خود شوند.

امروز خبر رسید که خانم استلا دی کارلوتو موفق به پیدا کردن نوه خود که در همان دوران 6 ساله دیکتاتوری ربوده شده بود؛ شده است.
به همین دلیل لئو مسی امروز در فیسبوک خود نوشت : "خوشحال و هیجان زده ام از شنیدن خبر پیدا شدن نوه خانم استلا دی کارلوتو.امیدوارم که چنین خبرهای خوبی ادامه دار باشد. هنوز افراد زیادی هستند که امیدوار به پیدا کردن خانواده خود هستند.این حرکت همچنان مورد حمایت من قرار دارد "

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن سال از نگاه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3330
  • کل نظرات : 1010
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 849
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,669
  • بازدید ماه : 4,045
  • بازدید سال : 21,234
  • بازدید کلی : 437,034